- خرید فایل مطمین توسعه نام تجاری، رویکرد هاو تاثیر آن برروی تصویر ذهنی نام تجاری
1000فایل برای سایت داران محترم اموزش کسب در امد با روزی1 ساعت کار با اینترنت اموزش کسب در امد اینترنتی با 60 درصد تخفیف

توسعه نام تجاری، رویکرد هاو تاثیر آن برروی تصویر ذهنی نام تجاری

شرکت ها به نقش استراتژیک توسعه تام تجاری پی برده اند. عدضه ی محصول جدید معمولاً از طریق توسعه ی نام تجاری انجام می شود. توسعه ی نام تجاری بر روی ارزش نام تجاری که قبلاً ایجاد شده سرمایه گذاری می نماید. این استراتژی اغلب به دلیل کاهش تحقیقات بازاریابی معرفی محصول جدید و هزینه های تبلیغات و افزایش شانس موفقیت مورد انتظار که از ارزش نام تجاری محوری سرچشمه می گیرد، سودمندی باشد. امّا گاهی اوقات ممکن است محصول توسعه یافته تأثیر منفی بر روی تصویر ذهنی نام تجاری اولیه داشته باشد. این مقاله توضیحاتی را درباره ی توسعه ی نام تحاری و رویکردهای آن و تأثیر آن روبروی تصویر ذهنی نام تجاری ارائه می نماید.

فایل به صورت وورد می باشد

تعداد صفحات:20

با ذکر منابع


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file65_1687724_4273.zip116.6k





انگیزش و تأثیر آن در آموزش و پرورش

فایل کامل تحقیقاتی تعداد صفحات:35  فایل به صورت وورد می باشد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,000 تومان

استراتژی موثر برای کانال های کابل برق با سروصدای محدود

استراتژی موثر برای کانال های کابل برق با سروصدای محدود چکیده : مدولاسیون پارامتر EVGOTIC نابسامان ( ECPM ) اخیراً به عنوان تکنیک مرولاسیون عملی برای ارتباطات کابل برق ( PLC ) مطرح شده که به علت قدرتمندی اش برای شرایط چند مسیری و پیچیدگی کمتر طراحی گیرنده است. در حالی که اجرای ECPM معلوم شده که در شرایط سروصدای محدود رضایت بخش است، موضوعات اجرای چالش های خصمانه دیگر در محیط کابل برق مثل سروصد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان